Nog twee weekjes te gaan...

17 december 2016 - Waalre, Nederland

Hallo allemaal!

Over iets meer dan twee weken is het dan echt zover, onze droom wordt werkelijkheid. Op 2 januari stappen wij op het vliegtuig naar Manila, om daar te beginnen aan onze 6 maanden lange reis door Zuidoost-Azië.

Onze to-do-lijst wordt steeds korter, dus de voorbereidingen lopen op zijn eind. De laatste dagen werken, laatste dingetjes regelen, onze backpacks inpakken en het 'afscheid nemen' (want echt afscheid is het natuurlijk niet...) van vrienden, familie en collega's is wat ons nog rest.

Als jullie het leuk vinden om met ons mee te reizen door Azië, kunnen jullie je aanmelden voor de mailinglist en zo krijgen jullie iedere keer een berichtje wanneer wij een nieuw verhaal en/of foto's geplaatst hebben.
We zouden het leuk vinden als jullie ons andersom ook op de hoogte houden van alle nieuwtjes en roddels!

Liefs Bart & Denise

1. Inge:
    Check! :-)

Ich volg uch hiiiel gaer!
  2. Eefje Eggels - van den Berg:
    Groetjes Eefje
  3. Eefje Eggels - van den Berg:
    Groetjes Eefje
  4. Michelle van Balkom:
    17 december 2016
    Heeeeeel veel plezier samen!! Maar wij gaan samen nog afscheid nemen want een half jaar is langggg! Haha
  5. Karin:
    17 december 2016
    Heel veel plezier, wordt vast een prachtige reis naar het verre oosten. Ik kijk al uit naar jullie verhalen.
  6. Denise van Helvoort:
    17 december 2016
    Dan hoef ik jullie ietsje minder te missen ietsje maar xxxxx
  7. Renske Koot:
    Veel plezier samen!! Lekker genieten
  8. Judith smits:
    17 december 2016
    Op naar een fantastisch avontuur!! Heel veel plezier en lekker genieten saampjes
  9. Peter H:
    17 december 2016
    Te gek wat jullie gaan ondernemen !!
    De Nieuwtjes, maar vooral de roddels, laten we je weten ...
    heel veel plezier vast !
  10. Marcel van Loon:
    Veel plezier.
  11. Jessy van den schoor:
    17 december 2016
    Veel plezier!! Geniet van jullie avontuur
  12. Paul Van Den Hurk:
    Echt gaaf!
    We houden contact!
    groetjes Paul
  13. Henk van Kollenburg:
    18 december 2016
    Veel reisplezier en denk vooral niet aan ons✈️
  14. Eric Fijten:
    18 december 2016
    Maak er maar iets moois van. Heel veel plezier, goed weer en mooie avonturen.
  15. Willie van der Sanden:
    19 december 2016
    Heeeeeel veeeel plezier samen, en genieten.
  16. Karin can Cranenbroek:
    19 december 2016
    Heel veel plezier jullie saampjes op jullie grote avontuur. Fijn dat jullie ons op de hoogte houden . Geniet ervan !
  17. Christianne Gähler:
    20 december 2016
    Ja ja. Jullie avontuur gaat beginnen!! Veel plezier. Op naar een reis vol belevenissen. Have fun!
  18. Marjon:
    20 december 2016
    Heel veel plezier samen en geniet van de prachtige natuur, cultuur, Etc. Ben benieuwd naar de belevenissen!
    Groetjes Marjon
  19. Frank van Kemenade:
    21 december 2016
    Hee Denise en Bart, heel veel plezier tijdens jullie avontuur. Ik ga jullie verhalen zeker volgen. Als we tegelijkertijd in bangkok zijn, nemen we een chiang biertje op Khao San Road :)
  20. Ilse Dijkhuis:
    23 december 2016
    Lieve Denise en Bart,
    Maak er een onvergetelijke reis van, ik ga jullie droomavontuur volgen! Let goed op elkaar! Liefs van Ilse
  21. Monique Vergeer:
    26 december 2016
    Heel veel plezier en geniet van jullie droomavontuur!! Super gaaf zeg!
    Ben heel benieuwd naar jullie spannende avonturen en ga jullie volgen.
    HAVE FUN!!!
  22. Pap en Hellen:
    27 december 2016
    Vur hubbe oos aongemeld en veer goon oozze prinses mit ziene prins volge. Hiel veul plezier. XXX
  23. Hanneke:
    28 december 2016
    Uurtjes aftellen voor de grote droom waar te maken! Genieten samen! Ga jullie volgen op deze gave waar te maken droom van jullie! Onze nieuwtjes rn toddels krijg je wel te horen! X han